C4 & C4 X pridobila 48-voltno hibridno tehnologijo

C4 & C4 X pridobila 48-voltno hibridno tehnologijo

C4 in C4 X sta bolj kot kdaj koli prej v skladu s pričakovanji kupcev, saj ponujata bencinske in dizelske motorje, električne pogonske sklope in novo hibridno rešitev za lažji dostop do elektrifikacije. 

 

Znamka Citroën je že pionir električne ponudbe segmenta C, zdaj pa bo svoje učinkovite bencinske in dizelske motorje dopolnila še s hibridnim sistemom 136, ki bo na voljo za modela C4 in C4 X. Ta hibridna tehnologija združuje prednosti bencinskega in električnega pogona. Pogonski sklop s kompaktno in lahko tehnologijo Hybrid 48V zajema 48-voltno baterijo, ki se polni v določenih fazah vožnje, trivaljni motor s 136 konjskimi močmi nove generacije, zasnovan posebej za prilagoditev temu novemu hibridnemu sistemu in novi elektrificirani menjalnik ë-DCS6 z dvojno sklopko, v katero je vgrajen električni motor ë-Motor z 21 kW, ki ga proizvajajo v Franciji.

 

ZNIŽANJE PORABE GORIVA OB HKRATNEM POVEČANJU UDOBJA IN PRIROČNOSTI

S tem novim hibridnim pogonskim sklopom Citroën ponuja novo elektrificirano alternativo, s katero se lahko naužijete udobja v izključno električni vožnji, si zagotovite prihranke pri gorivu in zmanjšate emisije CO2, pri tem pa ohranite nadzor nad stroški.

 

Možnost vožnje na električni pogon v mestu: Z voziloma C4 in C4 X Hybrid 136 se lahko v električnem načinu vozite po mestu ali izven njega. V mestu lahko ta hibridna izvedenka do 50 odstotkov voženj opravi v popolnoma električnem načinu brez emisij. Zavoljo prednosti, ki jih omogoča povsem električni pogon, se boste med vsakodnevnimi vožnjami po mestu ali izven njega nedvomno bolje počutili v vozilu.

 

Nižja poraba: Tehnologija Hybrid 48V optimizira zmogljivost in porabo modelov C4 in C4 X in jima v primerjavi z bencinskim motorjem PureTech 130 EAT8 zagotavlja prihranek pri gorivu v povprečju za 1 l/100 km (ali 20 %). Poudariti velja, da je ta motor nadvse učinkovit tudi med vožnjo po urbanih predelih, saj v povprečju porabi skoraj 30 % manj goriva.

 

Zmanjšanje emisij CO2: Poleg tega pozitivno vpliva tudi na emisije CO2, ki so v primerjavi z bencinskim motorjem PureTech 130 S&S EAT8 za -20 % nižje (ali več kot 25 g). S svojimi 107 grami emisij CO2 na kilometer (po kombiniranem ciklu WLTP in odvisno od izvedenke) vam C4 in C4 X omogočata neovirano vožnjo po številnih območjih z omejenim prometnim režimom.

 

Enostavnost in vozno udobje: Hibridni pogon najnovejše izvedenke modelov C4 in C4 X je izjemno udoben za uporabo, saj oba motorja - električni in na notranje zgorevanje - delujeta skupaj ali ločeno, samodejno in nemoteno, brez voznikovega posredovanja. Pri naglem pospeševanju električni motor posreduje dodatnih 9 kW (približno 12 konjskih moči), s čimer je vožnja vedno udobna, hkrati pa zagotavlja dinamične pospeške.

 

Z baterijo, ki se samodejno napolni, medtem ko vozilo upočasnjuje, ta novi pogonski sklop omogoča še bolj udobno vsakodnevno uporabo in bo všeč strankam, ki želijo voziti na elektriko, brez da bi jim bilo treba skrbeti za polnjenje.

 

OPIS NOVE 48-VOLTNE HIBRIDNE TEHNOLOGIJE

 

Tehnologija Hybrid 48V omogoča optimalno trajanje vožnje brez emisij, bodisi s kombiniranim ali popolnoma električnim pogonom, kar zagotavlja več voznega udobja, nižjo porabo goriva in manjše emisije CO2. Ta lahka in kompaktna hibridna tehnologija zajema naslednje sestavne dele:

 

·         Bencinski motor 1.2 PureTech nove generacije, ki je bil razvit posebej za hibridni pogon (40 % novih delov), vsebuje trivaljno tehnologijo, ima 1199 cm3 prostornine, razvije 136 konjskih moči (100 kW) pri 5500 vrt/min in 230 Nm navora pri 1750 vrt/min. K njegovi zmogljivosti in vzdržljivosti prispevata turbokompresor s spremenljivo geometrijo in zobati jermen. Motor ustreza zahtevam emisijskega standarda Euro 6.4 in deluje po Millerjevem ciklu, kar mu zagotavlja izboljšan toplotni izkoristek in nižje emisije CO2.

 

·         Sinhroni električni motor s trajnimi magneti lahko razvije največjo moč 21 kW (28 KM) in kar 55 Nm navora. Po njegovi zaslugi lahko C4 in C4 X delujeta v električnem načinu, kadar so zahteve po navoru nizke, pri nizkih hitrostih, pri izvajanju manevrov ali upočasnjevanju ter pomaga motorju z notranjim zgorevanjem pri zagonu. Poleg tega med upočasnjevanjem deluje tudi kot generator polnjenja baterije, hkrati pa zmanjšuje obrabo zavor.

 

·         Jermenski zaganjalnik z 48-voltnim napajanjem je zadolžen za hiter in odziven zagon motorja z notranjim zgorevanjem.

 

·         Novi elektrificirani menjalnik ë-DCS6 s šestimi prestavami z dvojno sklopko brez prekinitve navora je bil prav tako zasnovan za to hibridno tehnologijo. Prestavljanje je krajše, vožnja pa udobnejša. V menjalnik so vgrajeni električni motor, inverter in računalnik, tako da je pod pokrovom motorja na voljo več prostora.

 

·         48-voltna litij-ionska baterija z razpoložljivo kapaciteto 432 Wh je nameščena pod levim prednjim sedežem, kar ne vpliva na prostornino prtljažnika ali prostor za potnike.

 

·         Poleg tega se del električne energije, ki jo proizvede 48-voltni električni motor, s pomočjo pretvornika napetosti pretvori v 12-voltno napetost za napajanje opreme vozila, tako da obstajata dve ločeni električni omrežji.

 

ENERGIJA ZA VSAKOGAR, UDOBJE ZA VSE

 

C4 in C4 X sta družinski petvratni limuzini, ki sta bili predstavljeni leta 2021 oziroma 2023 in sta bili v Sloveniji od lansiranja prodani v 1009 oziroma 137 primerkih. Odlikuje ju koncept silhuete, ki združuje status limuzine, dinamiko kupeja pri modelu C4 in izvedenke fastback pri modelu C4 X ter sodobnost, izposojeno iz modelov SUV. Ponujata edinstveno izkušnjo udobja v vozilu, zaradi katere je vsako potovanje trenutek mehkobe in spokojnosti, med drugim zaradi vzmetenja Citroën Advanced Comfort, sedežev Advanced Comfort, nastavljivega krmiljenja, optimalne zvočne izolacije in prostorne notranjosti.

 

Ta občutek je dodatno okrepljen pri električnih različicah, ki so na cesti še bolj uglajene in tihe. Citroën se je kot predhodnik električnih vozil segmenta C odločil za baterije, ki so zmerne velikosti, cenejše in lažje, s čimer si je zagotovil nižjo porabo. Primerne so za polnjenje na 100 kW polnilnicah, tako da so idealne za vsakodnevna potovanja in lahko zagotovijo dolga potovanja brez stresa. Ta ponudba dopolnjuje ponudbo visokozmogljivih bencinskih in dizelskih motorjev ter strankam omogoča, da uživajo v udobju in prepoznavni oblikovni zasnovi ter hkrati izberejo vir energije, ki najbolje ustreza njihovim potrebam. V Evropi predstavljajo električne izvedenke 25 % prodaje modela C4 in 35 % prodaje modela C4 X.

 

Citroën s hibridno različico 136 za modela C4 in C4 X ponuja elektrificirano rešitev za mobilnost, ki združuje preprostost, energetsko učinkovitost in edinstveno izkušnjo udobja, vse to po dostopni ceni.