Logotip elegantnega videza bo zaznamoval evolucijo znamke in njen vstop v novo dobo. Konec septembra pa bo prvič predstavljen na konceptnem vozilu, ki bo veljal za pravi manifest znamke. Od sredine leta 2023 dalje ga bodo začeli postopoma nameščati na prihodnja serijska in konceptna vozila znamke Citroën. Izstopajoči in poudarjeni vertikalni oval bo v oblikovanje uvedel novo smer in bo hitreje opazen, zaradi česar bo postal prepoznaven element vseh modelov Citroën.
S prenovljeno identiteto Citroën izraža svojo željo po pospešitvi cenovno dostopno električne mobilnosti in promocije vrednot o dostopnosti, drznosti in dobrem počutju. Najnovejši logotip je sestavni element prenovljene identitete znamke, ki bo vključena v vse digitalne in nedigitalne oglaševalske medije skupaj z novim sloganom znamke »Nothing moves us like Citroën«.
Vincent Cobée, generalni direktor Citroën, je ob tej priložnosti izpostavil: »Prišel je čas, da si Citroën nadene novo, bolj moderno in sodobno podobo. Naša nova identiteta je simbol napredka, saj našim strankam omogočamo prevoz v avantgardnih vozilih, hkrati pa jim zagotavljamo cenovno dostopen, bolj udoben in prijeten prehod na električni pogon ne glede na njihove želje in potrebe. Že po tradiciji potrošnike nagovarjamo k bolj drznim in revolucionarnim vozilom, zato je naš pristop do mobilnosti precej drugačen in bolj prijazen .«
NOV, TODA ŽE POZNAN LOGOTIP
Osrednji element prenovljene identitete znamke je prenovljen simbol Citroënove »dvojne puščice«, ki je že zelo dobro poznan. To je deseta pomembnejša prenova logotipa Citroën od ustanovitve podjetja leta 1919. Ta prinaša širši in bolj izpostavljeni puščici kontrastnega videza, ki ju obkroža vertikalni ovalni okvir v mehkejšem odtenku.
Odločno bolj opazen ovalni logotip bo vertikalno umeščen, saj izhaja iz nove oblikovne zasnove produktov. Dobro viden emblem bo postal prepoznaven podpis vseh Citroënovih modelov. Poleg tega bo v vse oglaševalske medije in prodajno-servisna mesta vnesel modernejši in grafično izpopolnjen videz.
Alexandre Revert, oblikovalec globalne blagovne znamke, je povedal: »Ko smo si poskušali razjasniti našo prihodnjo vizijo, se nam je zdelo logično, da se moramo na področju grafične podobe vrniti k prvemu logotipu Andréa Citroëna, ki je ponazarjal avtentično obljubo cenovno dostopne in inovativne mobilnosti za vse. Postopen prehod k hitreje opaznemu in bolj vidnemu podpisu znamke je pomembna in seveda tudi subtilna evolucija, v sklopu katere tehnično izpopolnjena in funkcionalna dvojna puščica tvori kontrast s toplino in skoraj človeško mehkobo ovala, ki jo obdaja.«
AMBICIOZEN SLOGAN ZNAMKE
Evolucija logotipa in vizualne identitete znamke Citroën skupaj z novim sloganom »Nothing moves us like Citroën« naznanja skorajšnji preobrat v pristopu do cenovno dostopnih rešitev za mobilnost in predanost odgovornim, brezskrbnim in trajnostnim storitvam za potrošnike.
Prvi fizični dokaz omenjene prenovljene identitete bo na voljo v obliki družinskega konceptnega vozila na električni pogon, ki bo nosil novo identiteto in ga bo znamka Citroën predstavila konec septembra.
Laurent Barria, direktor marketinga in komunikacij, je povedal: »S tem ko smo se z izdelavo naše moderne identitete vrnili k našim koreninam, želimo vsem poslati jasno sporočilo, da znamka Citroën namerava ostati zvesta svoji zgodovini, hkrati pa napoveduje dinamične spremembe. V naših prizadevanjih po ustvarjanju drznih rešitev, zaradi katerih je električna mobilnost lažje dostopna, nameravamo še naprej na stvari gledati z drugačnimi očmi in našim strankam odločno dokazati, da nas nihče in nič ne vozi tako dobro kot Citroën. Zahvaljujoč naši novi identiteti bomo dobro počutje, ki ga občutimo v notranjosti naših vozil, prenesli še izven vozila na celotno pot, ki jo stranke opravljajo skupaj z nami.«