Citroënovo prvo vozilo na vodik ë-Jumpy Hydrogen

INOVACIJE V PRID POKLICNIM UPORABNIKOM
Citroënovo prvo vozilo na vodik ë-Jumpy Hydrogen

Citroën bo svojo ponudbo lahkih gospodarskih vozil na električni pogon nagradil z vodikovo tehnologijo, s čimer želi zadostiti potrebam 8 % tistih podjetij, ki opravljajo poti daljše od 300 km ali pa jim tekom dneva primanjkuje časa za polnjenje vozila. S tem bo znamka Citroën pokrivala vse potrebe tega avtomobilskega segmenta.

Z VOZILOM CITROËN Ë-JUMPY HYDROGEN NAM CITROËN PONUJA NAJBOLJ PESTER IZBOR ELEKTRIFICIRANIH VOZIL, S KATERIM BO UGODIL NOVIM POTREBAM POKLICNIH UPORABNIKOV


Citroën ë-Jumpy Hydrogen združuje baterije in vodikove gorivne celice, s katerimi zagotavlja velik doseg v električnem načinu brez negativnih posledic na zmogljivosti vozila.
Z več kot 400 kilometri dosega in polnjenjem rezervoarjev z vodikom v manj kot treh minutah nam Citroën ë-Jumpy Hydrogen naznanja električna gospodarska vozila jutrišnjega dne.
V letu 2021 bo celoten izbor lahkih gospodarskih vozil elektrificiran, kar dokazuje ë-Jumpy, ki ga lahko že zasledimo na cestah, v drugi polovici leta pa se mu bodo pridružili še  ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen in ë-Jumper.
Citroën s tem dokazuje, da je sposoben ponuditi moderne, tehnološko napredne in cenovno ugodne rešitve, ki ustrezajo številnim strankinim vrstam rabe in potrebam po mobilnosti. Citroën je bolj kot kadarkoli poprej ravno pravšnja rešitev za poklicne uporabnike.
 

 

ë-Jumpy Hydrogen bo obogatil naš izbor lahkih gospodarskih vozil. S svojo arhitekturo, ki združuje vodikovo gorivno celico in baterijo, izkorišča najboljše prednosti obeh tehnologij. Sestavni deli so bili genialno integrirani, tako da njihova velikost ne vpliva na tovorne kapacitete vozila, kar je ključni dejavnik za poklicne uporabnike tega segmenta. ë-Jumpy Hydrogen bo zadostil potrebam in načinom rabe poklicnih uporabnikov, ki bodo lahko izkoristili več kot 400 kilometrov dosega, zmanjšan vpliv zunanje temperature na doseg, čas polnjenja, ki traja zgolj tri minute in zmožnost obnavljanja večje količine energije med upočasnjevanjem.