CITROËN Z NOVIM PROIZVODNIM OBRATOM ZA MODEL C3 V SRBIJI

CITROËN Z NOVIM PROIZVODNIM OBRATOM ZA MODEL C3 V SRBIJI

Citroën z novim proizvodnim obratom za model C3 v Srbiji

 

 

  • Citroën začenja proizvodnjo novega modela C3 v obratu Stellantis v Kragujevcu, Srbija.

 

  • Ta dodatna proizvodna zmogljivost v Srbiji dopolnjuje proizvodnjo modela v Trnavi na Slovaškem.

 

  • Zagon proizvodnje v Srbiji potrjuje Citroënovo ambicijo, da v središču Evrope proizvaja cenovno dostopne električne modele, in priča o uspešnem komercialnem začetku novega modela C3. V prvem četrtletju je zasedel drugo mesto pri prodaji električnih vozil v Franciji ter tretje mesto pri skupni prodaji na francoskem in italijanskem trgu. Skupno je bilo od lansiranja prejetih več kot 130.000 naročil, od tega 30 % za električne različice.

 

  • Ta uspeh potrjuje drznost modela, ki je na voljo z bencinskim, hibridnim in električnim pogonom, ter omogoča dostopno mobilnost brez kompromisov glede udobja, vsestranskosti in vsakodnevne zmogljivosti.

 

Ljubljana, 22. april 2025 – Z novim proizvodnim obratom v Kragujevcu, v središču Srbije, Citroën širi proizvodnjo in začenja montažo novega, prodajno uspešnega modela C3. Po dogovoru med Stellantisom in srbskim ministrstvom za gospodarstvo je bila ta tovarna med letoma 2022 in 2024 popolnoma posodobljena, da bi lahko sprejela novo platformo Smart Car in omogočila proizvodnjo električnih modelov. Območje zaposluje več kot tisoč ljudi in se ponaša z visoko stopnjo kakovosti in produktivnosti, saj temelji na sodobnih, avtomatiziranih in robotiziranih proizvodnih linijah. Ta industrijska odločitev je ključna za to, da lahko podjetje ponudi kompakten, vsestranski in cenovno dostopen model, proizveden v Evropi.

 

Celoten koncept C3 je bil zasnovan za privlačno cenovno umestitev – od preprostega dizajna do izbire proizvodne lokacije, od nove platforme Smart Car, ki jo model uvaja, do opreme v vozilu. Novi C3 želi avtomobil postaviti kot dostopen simbol svobode, usmerjen v energetski prehod, brez kompromisov glede udobja, dizajna, uporabnosti in opreme, ki jo kupci v tem segmentu pričakujejo.

 

To so privlačne prednosti, ki jih cenijo tudi slovenski kupci, saj se C3 po prodaji na celotnem trgu osebnih vozil v B segmentu v prvih treh mesecih letošnjega leta uvršča na 3. mesto, pri prodaji fizičnim kupcem pa se s prodajo 194 vozil in tržnim deležem 23,21% v segmentu B uvršča kar na 1. mesto.

 

Proizvodnja v Srbiji dopolnjuje proizvodnjo na lokaciji Trnava na Slovaškem, kjer nastaja tudi novi C3 Aircross, ki je trenutno v fazi lansiranja.

 

Novi C3 omogoča mobilnost ne glede na vir energije. Gre za četrto generacijo ikoničnega modela Citroën, ki je bil skupno prodan v več kot 5,6 milijona primerkih. Novi C3 ponuja še večje udobje z uvedbo vzmetenja Citroën Advanced Comfort®, ki dopolnjuje prenovljene sedeže Advanced Comfort® in koncept armaturne plošče C-Zen lounge. Z oblikovalskimi elementi SUV-ja ohranja kompaktnost in okretnost prejšnje generacije, hkrati pa nudi več prostora in lažji vstop v vozilo. Že od začetka je bil zasnovan za električno različico in je na voljo z bencinskim, hibridnim in električnim pogonom, pri čemer ima električni model doseg več kot 320 km (WLTP cikel). Cenovno pozicioniranje predstavlja prelomnico v primerjavi s klasično ponudbo v tem segmentu.