Novi Berlingo VAN, Jumpy in Jumper
NOVI BERLINGO VAN, JUMPY IN JUMPER: CITROËN VSTOPA V NOVO DOBO S SVOJO PONUDBO LAHKIH GOSPODARSKIH VOZIL
Citroën s sočasno prenovo modelov Berlingo Van, Jumpy in Jumper namerava še okrepiti svoj že tako stabilen položaj na trgu. Novi izbor vozil ostaja enako raznolik kot doslej, s še zmogljivejšo in učinkovitejšo 100-odstotno električno paleto pa bo hkrati tudi izpolnil vse večje potrebe poslovnih uporabnikov po trajnostni mobilnosti. Novi Berlingo Van, Jumpy in Jumper bodo tudi med prvimi modeli, ki bodo ponosno nosili prenovljeno identiteto in novi logotip znamke.
Citroën je že od nekdaj vsakodnevni partner poslovnih uporabnikov. Od malega furgona 2CV do kombija Berlingo, od kultnega modela Type H do nepričakovanega modela My Ami Cargo, znamka nikoli ni prenehala spreobračati ustaljenih zapovedi, saj si prizadeva, da bi mobilnost postala dostopna vsem podjetjem, zadovoljila vse njihove potrebe in jim pomagala pri razvoju njihove poslovne dejavnosti.
Ne glede na to, ali ste obrtnik, malo ali srednje veliko podjetje ali multinacionalka, Citroën ima v rokah rešitve in strokovno znanje za vaše potrebe. Danes Citroën razpolaga z najširšo in najbolj raznoliko ponudbo lahkih gospodarskih vozil na trgu. V svoji ponudbi ima vozila vseh velikosti, od modela Ami Cargo z 0,5 m3 prostornine do modela Jumper s 17 m3 prostornine in z vsemi vrstami motorjev: z notranjim zgorevanjem, s pogonom na električno energijo in celo na vodik.
Na podlagi te zmogljive ponudbe je Citroën vzpostavil tesen in zaupanja vreden odnos s svojimi poslovnimi strankami, saj ima v Evropi mrežo strokovnjakov, ki se ukvarjajo z lahkimi gospodarskimi vozili. Citroën je pomemben akter na področju lahkih gospodarskih vozil, saj bo imel leta 2022 kar 8,3-odstotni delež na tem trgu v Evropski uniji. Modeli Ami Cargo, Berlingo Van, Jumpy in Jumper predstavljajo 30 % celotne prodaje znamke.
NOVI CITROËN BERLINGO VAN
Berlingo Van, ki velja za vzornika na trgu malih furgonov, je pridobil novi podpis znamke Citroën. Njegovo vozno udobje je bilo optimalno izboljšano, medtem ko se je doseg brez emisijskega vozila ë-Berlingo Van povečal za 20 % na 330 km (po ciklu WLTP).
Citroën je že od malega furgona 2CV dalje eden od glavnih akterjev na tem zelo pomembnem in konkurenčnem trgu. Vse tri zaporedne generacije vozila Berlingo Van so se nenehno razvijale, da bi zadovoljile potrebe poslovnih uporabnikov. Danes je novi Berlingo Van naredil še en korak več.
PRENOVLJENA ZUNANJA IN NOTRANJA UREDITEV
Zunanji videz novega vozila Berlingo Van je usklajen z najnovejšo oblikovno zasnovo znamke in ima bolj pokončen prednji del, ki je bil v celoti preoblikovan, od okrasne maske do odbijača in žarometov. S tem je Berlingo Van pridobil bolj prepoznaven videz, ki poudarja njegovo dinamičnost in vzdržljivost. Oblikovne spremembe se nanašajo predvsem na kolesa, ki so dobila nov slogovni videz. Na voljo je tudi nova barva karoserije: modra Kiama.
Tudi potniški prostor je bil preoblikovan in zdaj zajema novo armaturno ploščo, ki ponuja še naprednejšo ergonomijo. Izboljšana je bila tudi kakovost končne obdelave površin. Na zgornjem delu nove armaturne plošče se nahaja novi 10-palčni zaslon na dotik visoke ločljivosti (glejte v nadaljevanju). Na volanu, ki je prav tako nov, so razporejena upravljalna stikala tempomata in avdio sistema. Pri električni izvedenki pa sta za volanom nameščeni novi ročici za upravljanje rekuperacije energije glede na stopnjo napolnjenosti.
NOVI SEDEŽI CITROËN ADVANCED COMFORT
Za Citroën je udobje prednostna naloga tako pri osebnih kot pri lahkih gospodarskih vozilih. Novi Berlingo Van je lahko opremljen z novimi sedeži Advanced Comfort®, ki jih bodo cenili vsi poslovni uporabniki, ki vsak dan preživijo več ur v svojem vozilu. Sedeži Citroën Advanced Comfort® novega vozila Berlingo Van, ki so ekskluzivnost znamke Citroën, se ponašajo s premišljeno arhitekturno zgradbo v kombinaciji s posebnimi stranskimi oporami ter visokokakovostno peno in tkanino.
DIGITALNI POTNIŠKI PROSTOR, KI OLAJŠA VSAKODNEVNA OPRAVILA
Udobje uporabnika je ključ do optimalne profesionalne učinkovitosti. Novi Berlingo Van je zato vedno zmogljivejši in svojim uporabnikom ponuja najnovejše tehnologije, ki jim olajšajo vsakodnevno življenje. Na področju informacijsko razvedrilnega sistema se vse spreminja:
- Osnovna različica My Citroën Play s postajo za pametni telefon oziroma integrirano priklopno postajo za pametni telefon. Cenovno ugodna in domiselna rešitev, ki je povsem v trendu s časom vozniku omogoča, da svoj pametni telefon poveže z avtomobilom in posluša glasbo ali opravi telefonske klice prek avdio sistema v vozilu ter preprosto uporablja aplikacijo za vodenje na svojem pametnem telefonu. Sistem je izjemno preprost in povečuje varnost, saj omogoča prepoznavanje glasu. Deluje kot podaljšek strankinega pametnega telefona.
- Novi Berlingo Van ima na sredini nove armaturne plošče dve ravni 10-palčnega zaslona. Zaslon na dotik, ki ga lahko uporabljamo za upravljanje novih Citroënovih multimedijskih sistemov:
- Novi informacijsko razvedrilni sistem My Citroën Play s standardnim 10-palčnim zaslonom omogoča poslušanje radia in ponuja funkcijo brezžične podvojitve vsebine pametnega telefona, združljivo s protokoloma Apple CarPlay in Android Auto. Na ergonomskem zaslonu je prikazana tudi kamera za vzvratno vožnjo.
- Novi sistem My Citroën Drive Plus v kombinaciji z 10-palčnim zaslonom visoke ločljivosti, ki je na voljo s povezljivo 3D-navigacijo, je nadvse prijazen do uporabnika. Njegov sistem, ki se zgleduje po gradnikih na pametnih telefonih, omogoča upravljanje različnih medijskih funkcij. Zaslon visoke ločljivosti se lahko uporablja tudi za projekcijo slike s kamere za vzvratno vožnjo.
- Na sredinski konzoli je umeščen še posebej praktičen brezžični polnilnik za pametne telefone, ki je na voljo kot del paketa Techno, ki vključuje tudi prostoročni dostop in zagon ter samodejno klimatsko napravo. Na voljo sta tudi dve vtičnici USB.
NOVI SISTEMI ZA POMOČ PRI VOŽNJI
Povečanje udobja pomeni tudi zmanjšanje voznikove delovne obremenitve. Zato je novi Berlingo opremljen s številnimi novimi sistemi za pomoč pri vožnji.
- Izboljšana različica funkcije Dynamic Surround Vision s projekcijo neposredno na digitalno notranje vzvratno ogledalo. Ker je med vožnjo z nezastekljenim kombijem pogosto težko dobiti natančno predstavo o neposredni okolici, je novi Berlingo Van opremljen z dvema kamerama: eno nad zadnjimi vrati in novo pod zunanjim ogledalom na sovoznikovi strani. Slika, ki se projicira neposredno na veliko digitalno osrednje vzvratno ogledalo, omogoča stalen pregled nad dogajanjem za vozilom, tako kot v običajnem avtomobilu, kljub temu da pločevina ovira pogled. Pri parkiranju projicirana slika preprečuje nastanek mrtvih kotov.
- Izboljšani sistemi za pomoč pri parkiranju: novi Berlingo Van je odslej opremljen z 12 zaznavali ovir, razporejenimi med prednjim in zadnjim delom vozila.
- Highway Driver Assist: prvi korak na poti do samodejne vožnje. Ta sistem za pomoč pri vožnji združuje prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go, pomoč pri razvrščanju na voznem pasu in pomoč med vožnjo v prometnih zastojih. Pri hitrosti do 30 km/h, na primer v zastojih, lahko sistem samostojno nadzoruje krmiljenje, zaviranje in pospeševanje.
UČINKOVITEJŠI KOT KDAJ KOLI PREJ S ŠIROKO PALETO MOTORJEV
Citroën v novem vozilu Berlingo Van ponuja široko paleto motorjev, ki ustrezajo potrebam vseh poslovnih uporabnikov. Med motorji z notranjim zgorevanjem so na voljo bencinski motor PureTech s 110 KM ter dizelska motorja BlueHDi s 100 KM in 130 KM. ë-Berlingo pa ohranja 100-odstotno električni motor z močjo 100 kW (136 KM), ki razvije največ 270 Nm navora v kombinaciji z novo baterijo s kapaciteto 52 kWh.
Zavoljo naših prizadevanj za izboljšanje učinkovitosti je brez emisijski doseg novega vozila ë-Berlingo Van zdaj merilo v njegovem segmentu, saj lahko prevozi do 330 km (po ciklu WLTP), kar je 20 % več kot prejšnji model. Ta doseg je mogoče optimizirati z novim sistemom regenerativnega zaviranja s tremi različnimi stopnjami regeneracije, ki ga lahko uporabnik vklopi z ročicama ob volanu.
Še vedno so na voljo trije znani načini vožnje glede na uporabo: Eco za največji doseg, Power za največjo zmogljivost in Normal.
Ë-Berlingo Van je lahko za doplačilo opremljen s toplotno črpalko, ki v zimskem času optimalno segreva potniški prostor, ne da bi porabila energijo iz baterije in tako ne vpliva na doseg.
Ë-Berlingo Van je serijsko opremljen s trifaznim 11 kW vgrajenim polnilnikom, ki omogoča da se na polnilnici WallBox z 11 kW napolni v samo 5 urah. Ë-Berlingo Van ima v svojem avtomobilskem segmentu najkrajši čas pospešenega polnjenja. Na javni polnilni postaji z močjo 100 kW se njegova baterija napolni od 0 do 80 % v 30 minutah.
ŠIROK IZBOR KAROSERIJSKIH RAZLIČIC
Novi Berlingo Van ohranja modularnost in prostornino prtljažnega prostora, ki sta krojila uspeh njegovega predhodnika. Vsi tipi motorjev so na voljo za 2- ali 3-sedežno izvedenko in v dveh dolžinah: M, ki v dolžino meri 4,40 metra in XL, ki je dolg 4,75 metra. Njegova uporabna prostornina pa lahko znaša do 4,4 m3. Berlingo Van seveda ohranja izvedenko s podaljšano kabino.
NOVI CITROËN JUMPY
Novi Citroën Jumpy je drugim za vzor na področju vsestranskosti, saj se ponaša s kompaktno oblikovno zasnovo, novimi funkcijami za udobje in varnost ter vse bolj konkurenčno paleto motorjev, od dizelskih BlueHDi do vodikovih, vključno s še učinkovitejšim ë-Jumpyjem.
Novi Jumpy, je kombi, ki zmore vse! Prostorni Citroën Jumpy se ponaša s kar 6,6 m3 prostornine v prtljažniku, vendar se zavoljo kompaktnih gabaritnih mer - premer obračalnega kroga 11,3 m in višina 1,90 m - brez težav znajde v mestu, na cestah izven urbanega okolja pa je zaradi zmogljivih motorjev primeren za vse načine uporabe. Z novim videzom je postal še bolj privlačen.
BOLJ ELEGANTEN, BOLJ MODEREN
Novi Jumpy se ponaša z novim prednjim delom z odbijačem, ki je bil optimiziran tako z vidika oblikovne zasnove kot tudi aerodinamičnosti, pridobil pa je tudi nove žaromete LED in povsem novo okrasno masko z novim Citroënovim podpisom. Na bočnih delih vozila estetsko prenovo dopolnjujejo nove barve platišč in povsem nova barva karoserije siva Titane.
Nova armaturna plošča z novo oblikovno zasnovo je pridobila nove dekorativne elemente. Ni le bolj elegantna, temveč tudi bolj praktična, saj so obstoječa odlagalna mesta odslej bolj prostorna, na voljo so dodatni prostori za shranjevanje, zlasti v zgornjem delu, kjer so držala za skodelico zasnovana tudi za pametni telefon in tablični računalnik. Jumpy je pravi podaljšek vaše pisarne. Volan je nov, ima različna integrirana upravljalna stikala (sistemi za pomoč pri za vožnji, telefon, radio itd.) in je lahko ogrevan.
POVEZLJIVOST V PRID UPORABNOSTI
- Novi Jumpy je opremljen z 10-palčno 100-odstotno digitalno instrumentno ploščo. Na voljo je v barvni (za doplačilo) ali črno-beli različici (serijsko) in vozniku omogoča, da si prilagodi prikaz ključnih informacij.
- Veliki 10-palčni osrednji zaslon HD in najsodobnejši informacijsko razvedrilni sistem. Novi Jumpy je serijsko opremljen z inovativnim 5-palčnim osrednjim zaslonom na dotik, na katerem voznik upravlja funkcije avdio sistema in telefona. Odvisno od nivoja opreme ima lahko novi informacijsko razvedrilni sistem My Citroën Play, ki temelji na novem 10-palčnem zaslonu HD na dotik na sredini armaturne plošče. Ta zaslon na dotik, ki ga je navdihnila ergonomska zasnova pametnih telefonov, je nadvse enostaven in tekoč za uporabo. Z njim lahko upravljamo multimedijske funkcije, kot sta glasba ali telefon, ter nastavitve vozila. Najnaprednejša izvedenka My Citroën Drive Plus, ki je na voljo za doplačilo, zajema povezljivo 3D navigacijo, ki poslovne uporabnike vodi na vseh potovanjih in v realnem času upošteva prometne razmere.
- 10-palčni osrednji zaslon se brezžično poveže s protokoloma Apple CarPlay in Android Auto.
- Na sredinski konzoli je umeščen še posebej praktičen brezžični polnilnik za pametne telefone, ki je na voljo kot del paketa Comfort, ki vključuje tudi prostoročni dostop in zagon ter samodejno klimatsko napravo.
ŠE BOLJ ENOSTAVNA VOŽNJA
- Napredna funkcija Dynamic Surround Vision vam omogoča videti tisto, česar ni mogoče videti. Ker je med vožnjo z nezastekljenim kombijem pogosto težko dobiti natančno predstavo o neposredni okolici, je novi Jumpy opremljen z dvema kamerama: eno nad zadnjimi vrati in pod zunanjim ogledalom na sovoznikovi strani.
Obe sta povezani z novim digitalnim osrednjim vzvratnim ogledalom in osrednjim zaslonom na armaturni plošči, kar vozniku omogoča natančen pregled nad zadnjim delom in potniško stranjo vozila tako med vožnjo kot pri parkiranju.
- Paket Drive Assist: prvi korak na poti do samodejne vožnje Ta sistem za pomoč pri vožnji združuje prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go, pomoč pri razvrščanju na voznem pasu in pomoč med vožnjo v prometnih zastojih. Pri hitrostih do 30 km/h, na primer v zastojih, lahko sistem samostojno nadzoruje krmiljenje, zaviranje in pospeševanje. Vendar mora voznik roke zadržati na volanu.
- Servovolan je postal električni (in ni več električno hidravlični), s čimer smo zmanjšali potrebno silo in izboljšali okretnost.
NAJBOLJ IZPOPOLNJEN IZBOR MOTORJEV
Dizelski, 100-odstotno električni in celo vodikov motor: motorji vozila Jumpy ustrezajo potrebam in omejitvam vseh poslovnih uporabnikov.
Dizelski motorji BlueHDi so zmogljivi in varčni ter na voljo v širokem razponu moči: 120 KM in 140 KM s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ter 180 KM z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom (na voljo tudi pri BlueHDi 140). Motor na vodikov pogon z gorivno celico omogoča brez emisijsko mobilnost z velikim dosegom do 460 km (cikel WLTP).
Ë-Jumpy, ki je opremljen z motorjem z močjo 100 kW (136 KM), je še naprej na voljo z dvema vrstama baterij. Z baterijo s 50 kWh ponuja 230 kilometrov dosega, kar je povsem primerno na primer za vsakodnevno dostavo v mestnih središčih. Ë-Jumpy z baterijo s 75 kWh zdaj ponuja do 360 kilometrov dosega, kar je 30 km več kot prejšnji model in zagotavlja optimalno vsestranskost.
Ë-Jumpy Van je opremljen z 11 kW vgrajenim polnilnikom, tako da se 50 kW baterija na polnilnici WallBox z 11 kW lahko popolnoma napolni v 5 urah, baterija s 75 kWh pa v 7 urah in pol. Na 100 kW hitri polnilnici je za polnjenje baterije od 0 do 80 % potrebno počakati le 30 ali 45 minut.
ŠIROK IZBOR KAROSERIJSKIH OBLIK, PRILAGOJENIH POTREBAM STRANK
Novi Citroën Jumpy je na voljo v dveh dolžinah. Manjša M, meri v dolžino 4,95 metra, daljša L pa 5,30 metra in v več karoserijskih izvedbah: furgon ali podaljšana kabina s 5 ali 6 sedeži. Glede na posamezne izvedenke lahko uporabna prostornina seže do 6,6 m3.
NOVI CITROËN JUMPER
Novi Jumper prehaja na višjo raven, saj v svoj segment uvaja edinstvene funkcije s področja sistemov za pomoč pri vožnji, povezljivosti in udobja. Njegov izbor dizelskih in električnih motorjev je bil temeljito preoblikovan, da bi poslovnim uporabnikom zagotovil še več učinkovitosti in hkrati zmerne stroške uporabe.
Novi Jumper je najmočnejše Citroënovo lahko gospodarsko vozilo z največjo tehnično dovoljeno maso vozila do 3.500kg, hkrati pa uporabnikom ponuja inovativne funkcije na ravni osebnih vozil, ki vsakodnevno zagotavljajo optimalne delovne pogoje.
IZRAZITA OBLIKOVNA ZASNOVA
Sprednji del novega Jumperja ima prenovljeno oblikovno zasnovo, ki še bolj poudarja močno osebnost modela in hkrati izboljša njegove aerodinamične lastnosti. V ta namen so bili na novo oblikovani odbijač, okrasna maska hladilnika, ki je odslej enake barve kot karoserija in vzvratna ogledala. Spodnji del črne barve je bil ojačan, da bi se še dodatno izboljšala zaščita vozila pred udarci. Tudi novi in bolj elegantni žarometi LED so 30 % učinkovitejši od svojih halogenskih predhodnikov. In nenazadnje so tudi zadnje luči dobile novo obliko.
V potniškem prostoru novega Jumperja kraljuje oblikovno prenovljena armaturna plošča, ki se ponaša z boljšo ergonomijo in elegantnejšim slogom z novo digitalno instrumentno ploščo in velikim osrednjim zaslonom (glejte v nadaljevanju). Prenovljeni so tudi volan, izbirno stikalo menjalnika in obloge vrat.
OPTIMALNO POVEČANO UDOBJE IN VARNOST V VOŽNJI
- Jumper je pridobil prenovljeni informacijsko razvedrilni sistem. Pri izvedenkah srednjega nivoja opreme vključuje 5-palčni zaslon, ki prikazuje informacije o uporabljenih medijih (radio, telefon itd.). Sistem omogoča tudi prenos avdio vsebin prek povezave Bluetooth ter enostavno in varno interakcijo s pametnim telefonom z uporabo njegove funkcije prepoznavanja glasu. Najbogatejše opremljene izvedenke vozila Jumper so pridobile novi 10-palčni zaslon na dotik, ki vključuje radio, navigacijo itd. Njegova ergonomija, navdihnjena s pametnimi telefoni, omogoča enostavno in tekočo uporabo, zlasti zavoljo gradnikov, ki služijo kot bližnjice. Opremljen je z garnituro za prostoročno telefoniranje Bluetooth, brezžično funkcijo Mirror Screen za podvojitev vsebine z zaslona pametnega telefona in 3D-navigacijo.
- Za doplačilo je na voljo 7-palčna povsem digitalna instrumentna plošča, ki je bolj moderna in pregledna, saj vozniku omogoča, da prilagodi prikaz informacij in se osredotoči na tiste, ki so najbolj uporabne. Ta zaslon se lahko uporablja tudi za prikazovanje navodil vgradnega navigacijskega sistema. Novi Jumper je serijsko opremljen z novo instrumentno ploščo, ki združuje analogni prikazovalnik hitrosti in števila vrtljajev motorja z digitalnimi merilniki za nivo goriva in temperaturo motorja ter kakovostnim 3,5-palčnim zaslonom s tehnologijo TFT.
- Brezžični polnilnik za pametni telefon na sredini nove armaturne plošče odpravlja potrebo po priklopu in odklopu telefona, kadarkoli izstopite iz vozila.
- Digitalno notranje vzvratno ogledalo, ki je na voljo za doplačilo, je povezano s kamero na zadnjem delu novega Jumperja, kar zagotavlja popoln pregled v vsakem trenutku.
- Električni servovolan, ki samodejno prilagaja stopnjo servopomoči glede na hitrost vozila, kar zagotavlja večjo natančnost pri visoki hitrosti in bolj gladko vožnjo po mestu.
- Električna parkirna zavora, ki jo je lažje uporabljati kot klasično ročno zavoro.
- Sistem za »prostoročni dostop in zagon«, ki voznikom omogoča udobno zaklepanje, odklepanje in zagon vozila, ne da bi jim bilo treba vzeti ključ iz žepa. Resnična prednost za poslovne uporabnike, ki se čez dan pogosto ustavljajo.
- 360-stopinjska pomoč pri parkiranju z radarji: sistem sestavlja 14 ali 16 zaznaval (odvisno od dolžine vozila), ki so razporejeni po novem Jumperju in na osrednjem zaslonu prikazuje bližino ovir v neposredni okolici.
- Aktivna pomoč pri parkiranju prepozna parkirno mesto, ki ustreza dimenzijam novega Jumperja in samodejno upravlja volan, da vozilo nanj parkira. Za pospeševanje in zavoro je še vedno odgovoren voznik.
- Novi sistemi za pomoč pri vožnji: opozorilnik na utrujenost voznika, odčitavanje prometnih znakov, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev in kolesarjev, inteligentni omejevalnik hitrosti.
- Paket Drive Assist je prvi korak na poti do samodejne vožnje. Ta sistem za pomoč pri vožnji 2. stopnje združuje prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go, pomoč pri razvrščanju na voznem pasu in pomoč med vožnjo v prometnih zastojih. Pri hitrostih do 30 km/h, na primer v zastojih, lahko sistem samostojno nadzoruje krmiljenje, zaviranje in pospeševanje.
NOVI MOTORJI
Novi Jumper je bolj kot kdaj koli prej primeren za vse vrste uporabe, saj ga poganjajo motorji, ki zagotavljajo zmogljivost in učinkovitost.
Novi 2,2-litrski dizelski motor je na voljo s tremi stopnjami moči, 120 KM, 140 KM in 180 KM, v kombinaciji z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Skupaj z motorji BlueHDi 140 in 180 je prvič na voljo 8-stopenjski samodejni menjalnik.
Jumper, ki je v svojem segmentu pionir na področju brez emisijske vožnje, bo v drugi polovici leta 2024 dobil nov motor na gorivne celice (vodik). Da bi zadovoljil potrebe poslovnih uporabnikov, ki si želijo trajnostne mobilnosti in hkrati zmanjšati vsakodnevne stroške, bo ë-Jumper dobil povsem nov 100-odstotno električni pogonski sklop.
Prejšnji motor ë-Jumperja z močjo 90 kW/122 KM je zamenjal električni agregat z močjo 200 kW/270 KM in precej povečanim navorom, ki je prešel z 260 na 400 Nm. Poleg tega so bile baterije s 37 ali 70 kWh zamenjane z enim modelom s 110 kWh, kar omogoča do 430 kilometrov dosega po ciklu WLTP.
Zmogljivost in doseg novega vozila ë-Jumper je mogoče optimalno povečati glede na razmere s tremi načini vožnje: NORMAL za vsestransko uporabo (moč omejena na 160 kW), ECO za optimalen doseg (moč omejena na 120 kW) ali POWER za največjo zmogljivost (skupna moč 200 kW). Poleg tega je mogoče z ročicama, ki sta nameščeni za volanom, vklopiti štiri stopnje regenerativnega upočasnjevanja, kar poveča udobje vožnje in doseg.
ë-Jumper je serijsko opremljen z 11 kW vgrajenim polnilnikom (od konca leta 2024 bo med dodatno opremo na voljo 22 kW polnilnik).
Na polnilnici Wallbox z 11 kW se lahko popolnoma napolni v 11 urah in 45 minutah. Na polnilnici Wallbox z 22 kW in vgrajenim polnilnikom z 22 kW se lahko popolnoma napolni v 6 urah in 5 minutah. Na hitri polnilnici z močjo 150 kW bo za polnjenje od 0 do 80 % polnjenja potrebnih le 55 minut.
ŠIROK IZBOR KAROSERIJSKIH RAZLIČIC
Novi Citroën Jumper je na voljo v številnih konfiguracijah, ki ustrezajo vsem potrebam poslovnih uporabnikov. Na voljo sta dve medosni razdalji (3,45 m in 4,04 m) in tri dolžine (L2, L3 in L4), skupaj 6 karoserijskih različic, ki ponujajo od 10 do 17 m3 uporabne prostornine. Kot osnova za posebne predelave je novi Jumper z medosno razdaljo 4,04 metra na voljo tudi s šasijo z enojno kabino L3 ali L4 ter s šasijo s podaljšano kabino L3 ali L4.